Mottó

2011. július 28., csütörtök

A kezdetről

Egy csodaszép kézzel készült natúr színű háziszappan fotója adta az ihletet, az ötletet és az ösztönzést, talán Gizus, Illatos Szappan, netán Judwil oldalán...? Már nem tudom...Először csak képeket nézegettem szép, természetes alapanyagokból készült szappanokról. Ahogy egyik oldal vitt a másikra, egyszer csak azon kaptam magam, hogy én is szeretnék ilyet készíteni...Beleástam magam a netes szakirodalomba (szerencsére bőven találtam információt alapanyagokról, technikákról, színezésről, illatosításról), és szorgalmasan mentegettem a szebbnél szebb oldalakat. Nagyon sok hasznos információt kaptam a Creativikyről, Illatos Szappantól, és sokat segítettek a fórumokon beszélgető "szappanosok" is.
Alig két héttel azután, hogy megpillantottam azt az inspiráló képet, hozzá is fogtam az első, saját szappan megtervezéséhez és elkészítéséhez..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...