Mottó

2012. június 3., vasárnap

Rozmaringos-levendulás II.

Maradt még az előző rozmaringos szappan készítésekor jó adagra való illatos gyógynövény főzetem és őrölt csalánból is elegendő, így készítettem egy másik zöld szappant is, aromás illatút, jól tisztítót.

Hasonlóan az előzőhöz készült a massza, majd egy részébe jócskán kevertem az őrölt csalánból és rozmaringból. A doboz aljába öntöttem egy keveset, majd a maradék zöld masszát felöntöttem és összekevertem egy kevés színezetlennel, és ezt ismételtem addig, amíg el nem értem a kellő szappanmagasságot a dobozban.
Az illat ezúttal is aromás-zöld lett, a borsmenta kivételével - amit  eukaliptusz illóval helyettesítettem -  ugyanazokat használtam, mint az előző szappannál, de rozmaringból és levendulából most többet tettem bele.

  
Szappanom összetevői: szappanosított olívaolaj, pálmaolaj, kókuszvaj, méhviasz, ricinusolaj, shea vaj, kakaóvaj, kukoricacsíra olaj, zöld agyag, őrölt rozmaring és csalán; friss levendula, rozmaring, menta és kakukkfű főzete; rozmaring, levendula, eukaliptusz és fenyő illóolaj. Kellemes, fűszeres-aromás illatú, krémesen habzó és jól tisztító szappan lesz érés után.

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Mivel csinálsz ilyen szép lenyomatokat a szappanodba? Én is próbálkoztam, de nekem nem sikerült :(

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...