Mottó

2013. december 24., kedd

Karácsonyi mákos


Mákos, karácsonyi, nem beigli, nem guba, és nem édes. Mi  az? 
Nálam egyértelmű: mákos szappan, most mentával és gyömbérrel. A gyömbér és a sok menta frissít, a mákszemek kellemesen radíroznak. A jóleső fizikai és kémiai hámlasztás után a szappanban lévő plusz olajok, vajak pedig ápolják, puhítják, rugalmassá és üdévé teszik a bőrt. 
Most sikerült olyan mennyiségű borsosmenta  illót borítani a masszába, hogy egy kiadós zuhanyozás után a fürdő is mentaillatban úszik.. :)















Békés, boldog, meghitt ünnepet kívánok minden kedves olvasómnak, háziszappan rajongónak és Szappan Téka kedvelőnek :)

Szappanom összetevői:
szappanosított olívaolaj, kókuszvaj, pálmaolaj, ricinusolaj, méhviasz,  kakaóvaj, shea vaj, mentafőzet, gyömbérfőzet, friss gyömbér reszelve, egész mákszemek, borsosmenta illóolaj. Frissítő, jól radírozó és ápoló szappan, kipróbálva! :)

4 megjegyzés:

  1. A háziszappan rajongó is boldog meghitt ünnepeket kíván! :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűszépek a szappanjaid, most találtam a blogodat de csak ámulok és bámulok, csodaszépek. Engem is elkapott már a gépszíj, egy éve kezdtem a szappanozást, eddig csak praktikus szappanokat csináltam, most kicsit kiműveltem magam és elkezdtem szépeket is csinálni. Remélem leszek majd egyszer annyira ügyes mint te :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon jólesik, amit írsz!

      Én csak autodidakta módon tanultam, nem voltam tanfolyamon, de sok segítséget kaptam szappanos fórumokon, és én is gyakran nézegettem mások szappanjait, ötleteket keresgélve :)
      Láttam, már nagyon szépeket készítettél, az annato-spirulina szappanod gyönyörű!
      A természetes színezővel készült szappanok színe javarészt fakul, de ez sose szegje a kedved, a lényeg úgyis az, hogy semmihez sem fogható érzés a használatuk, a hatásukról nem is beszélve :-)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...