Mottó

2013. július 21., vasárnap

Menyegző


Sokat nem írnék most, beszéljenek majd a képek. Nagyobbik leányom kezét kérte meg nem  is olyan rég egy aranyos fiú, Andris. Az esküvőt megelőző hónapok örömteli készülődéssel teltek, csak az idő miatt izgultunk kissé, mert mindent a szabad ég alá szerveztek, a fóti Fáy Présház Étterembe, illetve annak kertjébe. Végül az égiek kegyesek voltak hozzánk, és minden a tervek szerint alakult... A legtöbb dísz és kiegészítő saját kezűleg készült. Papírzászlók, mécsesek, lampionok, gyűrűpárna kis zászlókkal, fafigurákkal és natúr raffiával, útbaigazító fatáblák, szalmabálák kockás pléddel, játékok a gyerekeknek, flip-flop papucsok vesszőkosárban a tánctól sajgó lábaknak, házi limonádé apró befőttes üvegekben, de volt meglepetés égi-légi parádé is több kedves barát segítségével.... és természetesen a köszönetajándék saját készítésű szappan volt.




























Az égi meglepetésről, a zászló elkészültéről és az izgalmakról, hogyan sikerült felszállnia Tamásnak, bővebben is olvashat az, aki szeretne, itt, az Üvegvarázs Műhely oldalán. Kedves barátaimnak, Anikónak és Tamásnak köszönhetem elsősorban, hogy nagy meglepetést sikerült okozni nem csak a násznépnek, hanem a menyasszonynak és a vőlegénynek is.

Mint már írtam, a köszönőajándék az úgy másfélszáz vendég számára szappan volt, amit több, mint három hónappal az esküvő előtt kezdtem el készíteni. A szokásos finom alapolajokhoz most gyömbér és levendula főzete került, illatként  sok levendulát és némi indiai citromfű illót használtam. Az szív alakú pecsét saját tervezés, ez, és a monogramos nyomda Bíró Ági munkája.










Szappanom összetevői: szappanosított olívaolaj, kókuszvaj, pálmaolaj, ricinusolaj, méhviasz, shea vaj, kakaóvaj,  extra-szűz olívaolaj, levendula és friss gyömbér főzete, levendula és indiai citromfű illóolaj.

6 megjegyzés:

  1. Kedves Ildikó.
    Először is kívánok minden jót az ifjú párnak. Másodsorban, milyen kicsi a világ kb. 500 m-re lakom a FÁY présház vendéglőtől.Amióta elkezdtem szappanozni figyelem az oldalad és nem is gondoltam, hogy ilyen közel vagyunk egymáshoz. Még egyszer GRATULÁCIÓ az ifjú párnak így ismeretlenül. Zsuzsa =/Szappannéne /

    VálaszTörlés
  2. Kedves Zsuzsa!
    Nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat az ifjú férj és feleség nevében is :) Remélem nem zavart a hajnalig tartó mulatság... :)
    Igen, kiderül néha, milyen kicsi a világ, hogy csak karnyújtásnyira vagyunk egymástól...
    Megnéztem az oldaladat, nagyon szépek a szappanjaid! Látom, szereted a szép színeket, örvényeket...én már régen használtam ezt a technikát, most ismét kedvet kaptam hozzá :)
    Szeretettel üdvözöllek, és sok jó és szép szappant kívánok!

    Ildikó

    VálaszTörlés
  3. Kedves Ildikó! A Jó Isten áldását kívánom a pár életére: egészséget, kitartást és sok örömteli évet.
    Gyönyörűek a képek és a díszítés nagyon egyedi... és hát a szappanjaid... fantasztikusak!
    Én már régen szappanoztam, még mindíg a tartalékaimból élek. Éva

    VálaszTörlés
  4. Kedves Éva!
    Köszönöm szépen a jókívánságokat a fiatalok nevében is, átadtam :) A dekorációt a menyasszony találta ki, mi pedig kuktálkodtunk körülötte, nagyon, nagyon jó volt!!
    Remélem te is jutsz még szappanozáshoz, már én is alig várom a következőt :)
    A legjobbakat kívánom neked, várom, hogy jelentkezz, üdv:

    Ildikó

    VálaszTörlés
  5. Kedves Ildikó!

    Gyönyörűek a szappanjaid! :)
    Én épp köszönetajándékot keresek a saját esküvőnkre, ami szeptember 27-én lesz. Ha vállalsz szappan készítést megrendelésre is, elmondhatatlanul boldog lennék, ha segítenél nekünk ebben a projektben! :)

    Email címem: zsigmond.anita88[kukac]gmail.com

    Üdvözlettel:
    Anita

    VálaszTörlés
  6. Keves Ildikó! Azt szeretném megkérdezni,hogy hol tudnék beszerezni ilyen abc betűs, monogramos pecséteket? Neked honnan sikerült beszerezni? Előre is köszönöm a válaszodat 😊

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...